17 września 2010

Ślubna lista obowiązkowa- Panna Młoda

Tak, tak.
Na ten punkt mojej obowiązkowej listy ślubnej czekałam z utęsknieniem. Dla większości z nas realizacja kolejnych pozycji oznacza po prostu bezkarne buszowanie po sklepach, a to przecież tygryski lubią najbardziej, prawda?



Aby w miarę bezstresowo przygotować się do mojego wielkiego dnia, na swojej liście umieściłam, co następuje:

  • sukienka- za swoją sukienką rozglądać się można duuużo wcześnie. Jeśli nie chcemy przepłacić- dobrze obserwować Allegro- część sklepów z modą ślubną robi tam wyprzedaże z modeli z poprzedniego sezonu lub w ogóle sprzedaje taniej. Łatwiej też będzie trafić na fajną, używaną kreację. Moja kuzynka w ten sposób nabyła sukienkę ... od koleżanki ze szkoły. Szukała po prostu sukienek ze swojego województwa, by nie musieć daleko jeździć, by móc je przymierzyć. Nie tylko zresztą Allegro oferuje tańsze stroje. Także w sklepach trafiają się przeceny- więc warto się za nimi rozglądać.
  • bielizna
  • pończochy
  • buty
  • nakrycie głowy
  • torebka
  • bolerko, płaszczyk itp
  • niezbędnik Panny Młodej: warto go przygotować: powinny się w nim znaleźć tabletki przeciwbólowe, zapasowe pończochy, chusteczki i wkładki higieniczne, podstawowe kosmetyki do ratowania zapłakanych oczu , zestaw do cerowania oraz wszystko, co wyda się nam potrzebne
  • fryzjer i kosmetyczka
  • planowane zabiegi upiększające: tu można się wykazać. I równie dobrze może się znaleźć tu solarium i regularne wizyty u kosmetyczki, jak i dieta, regularne ćwiczenia na pośladki lub ograniczenie palenia...
Zapewne nie wyczerpuje to listy przygotowań, jakie trzeba wykonać, jednak ze świadomością, że mniej więcej wiem co robić, jakoś mi łatwiej spać...

1 komentarz:

Najnowsze wpisy wprost na Twojego maila- >K L I K N I J<