02 listopada 2010

Jak obniżyć koszty ślubnej fryzury i makijażu?

Policzyłaś już, ile chcesz przeznaczyć na fryzjera i kosmetyczkę? Masz w planie jakieś dodatkowe zabiegi, np. pobyt w spa lub saunę kilka dni przed ślubem? I tylko martwisz się, ile to wyniesie? Mam dla Ciebie dobrą wiadomość: istnieje prosty sposób, by zmniejszyć takie wydatki! Pomysł wcale nie jest magiczny, nie wymaga niczego szczególnego ani nie obciąży Cię specjalnie. Ogólnie 
 potrzeba jedynie trochę cierpliwości i konto na portalu Groupon.pl.
Ślubne przygotowania kosztują niemało...
Groupon.pl działa na zasadzie zakupów grupowych. Portal kupuje albo zamawia np. 600 zabiegów kosmetycznych w danym zakładzie fryzjerskim, negocjując bardzo korzystną cenę hurtową, a potem odsprzedaje taki zabieg za powiedzmy 10% więcej. Oferta nadal jest dużo tańsza niż normalnie i można naprawdę dużo zaoszczędzić. Także przedsiębiorstwa są zainteresowane udziałem w tym projekcie, pomimo, że zarabiają mniej. Mają pewność, że usługa będzie w sprzedaży w sposób ciągły i zyskają nowych klientów, nawet jeśli schodzą z ceną o 70-80 %!



Wykupując przykładowo masaż mamy kilka miesięcy na realizację transakcji, możemy wybrać sobie pasujący nam termin, potwierdzić go u masażysty i czekać spokojnie na zabieg. 

Największym minusem jest konieczność śledzenia promocji na bieżąco- wiele z nich trwa tylko kilka dni lub tygodni. 

Jeśli nie wierzysz, że naprawdę możesz dużo zaoszczędzić: oto przykład oferty z Wrocławia:

19 zł zamiast 95 zł na Strzyżenie z Masażem Głowy i Modelowaniem + Sauna Nawilżająca na Włosy w Salonie Hair&Body Factory


A najlepiej po prostu wejdź na Groupon.pl i sprawdź, jakie oferty są w Twoim mieście.
Polecam tę metodę, ponieważ kupiłam już tam bilety do kina za 5 zł, zafundowałam rodzinie obiad za niecałe 30zł (za 6 osób!!!) oraz ufarbowałam sobie włosy za 20zł u fryzjera (ale własną farbą).
Idealne miejsce dla łowczyń okazji.

P. S. Teraz zastanawiam się nad zakupem bonu, który kosztuje 29zł i obniża o 300 zł koszt wycieczki zagranicznej... Boję się jednak, że to zbyt piękne, by było prawdziwe...

4 komentarze:

  1. też tam kupuję. Jest także Gruper, myślę, że połączenie obu tych serwisów pozwoli znaleźć fajne promocje. Ja przed ślubem kupiłam sobie wybielanie zębów za 40zł zamiast za 200zł. Link do rejestracji na Grupera jest tu: http://gruper.pl/referrer.php/137339

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, nie wiedziałam o tym serwinie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jest jeszcze mydeal i okazik.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa rada, szczerze mówiąc nie słyszałam jeszcze o tym, ale może kiedyś się skuszę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Najnowsze wpisy wprost na Twojego maila- >K L I K N I J<